Якщо в компанії закривається юр. особа та відкривається нова, то необхідно:
1. Укласти Договір на нову юр. особу — Детальніше
2. Оформити першу заявку під новою юр. особою — Форма заявки
3. Надіслати лист у відділ маркетингу [email protected] із запитом на отримання доступу до системи бронювання та перехід на нову юр. особу. (завантажити шаблон)
Водночас буде закритий доступ до бронювання під старою юр. особою (залишиться тільки доступ до даних в особистому кабінеті, друку документів) і буде відкритий новий кабінет. Комісійна програма й бонуси переносяться на новий кабінет.
Якщо в компанії закриваєтся юр. особа та відкривається фіз. особа (або навпаки), то необхідно:
1. Укласти Договір на нову фіз. особу — Детальніше
2. Оформити першу заявку під новою фіз. особою — Форма заявки
3. Надіслати лист у відділ маркетингу [email protected] із запитом на отримання доступу до системи бронювання та перехід на нову фіз. особу. (завантажити шаблон)
Водночас буде закритий доступ до бронювання під старою юр. особою (залишиться тільки доступ до даних в особистому кабінеті, друку документів) і буде відкритий новий кабінет. Комісійна програма й бонуси переносяться на новий кабінет.
Якщо у фіз. особи змінюється прізвище, то необхідно:
1. Укласти Договір на нову фіз. особу — Детальніше
2. Оформити першу заявку під новою фіз. особою — Форма заявки
3. Надіслати лист у відділ маркетингу [email protected] із запитом на отримання доступу до системи бронювання та перехід на нову фіз. особу. (завантажити шаблон)
Водночас буде закритий доступ до бронювання під старою фіз. особою (залишиться тільки доступ до даних в особистому кабінеті, друку документів) і буде відкритий новий кабінет. Комісійна програма й бонуси переносяться на новий кабінет.
4. Надіслати лист-повідомлення в юридичний відділ [email protected] і бухгалтерію [email protected] (відправити нові документи: свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво про шлюб тощо).
Можливість створення для компанії другого дійсного кабінету розглядається індивідуально для кожного агентства.
Для запиту про відкриття другого кабінету необхідно направити лист у відділ маркетингу [email protected]