Умови і способи оплати

Увага! Просимо створювати платіж відповідно до реквізитів, що вказані в рахунках-фактурах: 

  • Р/с UA743510050000026005187062200, Банк АКЦ.-КОМ.ІННОВ.БАНК "УКРСИББАНК", ХАРКІВ, МФО 351005  
  • УМОВИ ОПЛАТИ ТА БРОНЮВАННЯ

    I. Доступні методи оплати на вибір

    1. Оплата турів у гривні на р/р:

    • Для створення нової резервації та подальшої оплати заявки на р/р гривнею вам необхідно користуватися основним логіном та паролем;
    • Вартість туру розраховується на дату підтвердження заявки. Після підтвердження заявки, оплатити тур згідно з виставленим Рахунком – Фактурою.

    2. Оплата «доступними коштами для нових бронювань»

    • Для створення нової резервації та подальшої оплати заявки «доступними коштами для нових бронювань» вам необхідно користуватися основним логіном та паролем;
    • Вартість туру розраховується на дату підтвердження заявки;
    • В одну нову заявку можливо зараховувати кошти з декількох заявок зі статусом «доступні кошти»;
    • Процедура управління коштами не змінюється.

    У разі якщо суми «доступних коштів» не вистачає для повної оплати нової заявки, доплата залишку має бути внесена у гривні на р/р:

    • Не допускається одночасна оплата рахунку від юридичної особи (або ФОП) та фізичної особи.
    • Згідно з п. 4.3 договору несвоєчасна, неповна оплата Турагентом вартості Турпродукту наділяє Туроператора правом змінити вартість Турпродукту відповідно до п. 4.9. Договору або відмовити в наданні Турпродукту, навіть, якщо Турагент уже отримав Підтвердження Замовлення, або анулювати прийняте замовлення без повідомлення Турагента та відмовити в наданні послуг навіть коли подорож було розпочато, навіть, у разі отримання Турагентом ваучера, із застосуванням п. 5.2.4 Договору.

    Увага! Бронювання та доплата турів через доступи Anexservices з 13.06.2023 — НЕМОЖЛИВА!

     

    II. Терміни оплати

    • Якщо до вильоту / заїзду по заявці більше ніж 15 календарних днів: заявка повинна бути оплачена в розмірі 100 % вартості туру протягом 72 годин  (3 календарних дні) після отримання підтвердження, незалежно від методу оплати, який було обрано; 
    • Якщо до вильоту / заїзду по заявці 15 календарних днів або менше: заявка має бути оплачена в розмірі 100 % вартості туру в той самий день, після отримання підтвердження, незалежно від методу оплати, який було обрано. 

     

    Якщо до заїзду в готель 24 години і менше, заявка має бути сплачена у розмірі 100 % протягом 2 годин з моменту бронювання. 

    Увага! Навіть якщо підтвердження по заявці ще не отримано, оплата все одно повинна бути проведена протягом 2 годин. У разі відмови у підтвердженні, сплачена сума буде повернена в повному обсязі.
    У разі несплати туру у вищезазначений тайм-ліміт заявка буде анульована автоматично, згідно умов договору. 

    Увага! Зазначені терміни оплати застосовуються до турів із наземним обслуговуванням та послуги «only tickets».

     

    II.I. Терміни оплати пакетних турів із вильотами з Польщі та Угорщини

    1.    Перша частина передплати має бути сплачена в розмірі не менше 25 % від вартості туру протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підтвердження заявки (за умови бронювання більше ніж за 25 днів до початку туру).

    2.  Друга частина оплати за тур — 75 %, має бути сплачена не пізніше ніж за 21 день до вильоту.

     

    Якщо до вильоту від 10 до 24 днів, заявка має бути оплачена у розмірі 100 % протягом 24 годин після підтвердження.

    Якщо до вильоту 10 днів і менше, заявка має бути оплачена у розмірі 100 % протягом 12 годин після підтвердження.

    Якщо до заїзду в готель 24 години і менше, заявка має бути сплачена у розмірі 100 % протягом 2 годин з моменту бронювання. Увага! Навіть якщо підтвердження по заявці ще не отримано, оплата все одно повинна бути проведена протягом 2 годин. У разі відмови у підтвердженні, сплачена сума буде повернена в повному обсязі.

    У разі несплати туру у вищезазначений тайм-ліміт заявка може буде анульована автоматично, згідно з умовами договору.

    У разі виникнення фактично понесених витрат інформація буде відображена в особистому кабінеті та надіслана електронним листом. 

    Туроператор має право змінювати в односторонньому порядку та встановлювати додатково на певний період правила оплати виставлених ним рахунків, інформуючи Турагента про таку зміну шляхом розміщення повідомлення на офіційному сайті Туроператора www.anextour.com.ua.

    Увага! Зазначені терміни оплати діють виключно для пакетнів турів із вильотом із Польщі та Угорщини.

     

    УМОВИ ОПЛАТИ ТУРІВ НА РЕГУЛЯРНИХ РЕЙСАХ

    1. Після бронювання туру на e-mail адресу агентства приходить повідомлення про бронювання, у якому вказана вся інформація про заброньований тур:

    • номер бронювання;
    • терміни поїздки;
    • послуги (готель, авіаквитки, страховка, трансфер тощо);
    • вартість туру;
    • терміни попередньої і повної оплати;
    • мінімальна сума передоплати.

    2. Заявка стає доступною для оплати тільки після підтвердження всіх послуг у турпакеті. У цьому випадку агентству відправляється Підтвердження, після отримання якого можна оплачувати турпакет.

    Важливо! Туроператор залишає за собою право анулювати заявку, якщо термін підтвердження проживання в готелі перевищує тайм-ліміт з оформлення авіаквитка на регулярний рейс.

    3. Заявка повинна бути оплачена в 100 % розмірі протягом 1 (одного) календарного дня з моменту підтвердження. Після надходження передоплати виписка авіаквитків на регулярних рейсах здійснюється автоматично. При 100 % оплаті турпакета всі документи агент може роздрукувати зі свого особистого кабінету.

  • РОЗРАХУНОК КОЕФІЦІЄНТА

    • при збільшенні офіційного курсу долара США / Євро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати, по відношенню до офіційного курсу долара США / Євро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату виставлення рахунку;
    • оплата та/або неоплачена частина Турпродукту підлягає перерахунку на частку ділення (офіційного курсу долара США / Євро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати), на (/) (офіційний курс долара США / Євро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату виставлення рахунку).

    Приклади розрахунків:

    Р — рахунок

    Х — сума до сплати

    З — залишок суми по рахунку

    О — оплата

    К — курс на дату підтвердження рахунку

    К1 — курс на дату оплати

    1 — округлення до 4 знаків після коми

    2 — оплата сплачена протягом 2 банківських днів

    3 — оплата сплачена після 2-го банківського дня

    4  — залишок суми по рахунку після оплати протягом 2 банківських днів

    5 — залишок суми по рахунку після оплати після 2 банківських днів

    1. Повна оплата рахунку впродовж 2 банківських днів

    Сума до сплати дорівнює рахунку по даті підтвердження

    Х = Р

    2. Сплата по рахунку після 2-го банківського дня при умові збільшення курсу НБУ

    Сума до сплати дорівнює множенню рахунку по даті підтвердження на частку ділення курс НБУ на дату оплати на курс НБУ на дату підтвердження рахунку
    Х = Р х (К1/К)1

    3. Часткова оплата рахунку протягом 2 банківських днів та оплата частинами після 2-го банківського дня

    Перша оплата, яка буде сплачена протягом 2 банківських днів, перерахунку не підлягає

    З4 = Р – О2

    Друга оплата, яка буде сплачена після 2-го банківського дня, підлягає перерахунку при умові збільшення курсу НБУ

    Х = З4 х (К1/К)1

    О3 ≠ Х

    З5 = Х – (О3/(К1/К)1)

    Остаточна оплата

    Х =  З5 х (К1/К)1

  • ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ (ВЗАЄМОЗАЛІКУ) КОШТІВ АГЕНТСТВУ /  ТУРИСТОВІ 

    Для повернення грошових коштів, зокрема компенсацій, або проведення взаємозаліку (уточнення призначення платежу) необхідно виконати такі кроки:

    1. Підготувати лист-заяву за відповідним зразком (залежно від типу звернення: повернення коштів, компенсації або взаємозаліку)

    Для листів щодо повернення коштів, а саме у вигляді компенсації, додатково додається копія офіційного підтвердження компенсації від юридичного відділу.

    2. Далі — надіслати лист на перевірку та підтвердження до відділу бухгалтерії через форму зворотного зв’язку.

    3. Після перевірки правильності оформлення вашої заяви з боку бухгалтерії, необхідно завантажити фінальну версію документа у форматі PDF до системи «ВЧАСНО» згідно з інструкцією.

    Підписання документів:

    • Для юридичних осіб: лист, завантажений через програму «ВЧАСНО», має бути підписаний ключем ЕЦП юридичної особи та УСІМА туристами, зазначеними в заяві.
    • Для фізичних осіб: лист має бути підписаний ЕЦП фізичної особи.

    Якщо немає можливості використати ЕЦП/КЕП:

    У випадку складнощів із підписанням через «ВЧАСНО» (наприклад, якщо неможливо зібрати всі підписи), є можливість надіслати документи Укрпоштою за адресою: 02121, м. Київ, вул. Харківське шосе № 201–203 (2А), група нежитлових приміщень № 53, 12-й поверх, офіс № 1

    Необхідно надіслати:

    • *для юридичних осіб: необхідно відправити оригінал листа для повернення коштів або оригінал листа для взаємозаліку (у листі обов’язково повинні бути підписи повнолітніх туристів та прописані актуальні мобільні номера телефонів туристів для подальшого звʼязку та уточнення інформації);
    • **для фізичних осіб: необхідно відправити оригінал листа з пакетом обовʼязкових документів (копія його паспорта та ідентифікаційного код).

    Важливо!

    • Заяви з неповним пакетом документів (зокрема без контактних номерів телефонів туристів у разі надсилання документів УКРПОШТОЮ) не приймаються до розгляду.
    • Повернення коштів та взаємозалік проводяться лише після отримання оригіналів документів.
    • Взаємозаліки можливі лише між заявками з однаковим видом платника:
      • Юр. особа ↔ Юр. особа
      • Фіз. особа ↔ Фіз. особа

 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Якщо ви отримали рахунок на електронну пошту й дані відрізняються від даних в особистому кабінеті, вам потрібно написати лист на відділ бухгалтерії через форму зворотного звʼязку з вкладенням скріншоту.

Якщо під час отримання рахунку виникла помилка, вам потрібно написати лист на [email protected], у темі листа написати «Рахунок — договір», у тексті просимо написати:

  1. Офіційну назву вашого агентства
  2. Імʼя Турагента в особистому кабінеті латиницею
  3. Код ЄДРПОУ або ІНН
  4. Номер та дату договору