Умови і способи оплати

Увага! Просимо створювати платіж відповідно до реквізитів, що вказані в рахунках-фактурах:

  • Р/с UA863052990000026006005017620, Банк ФКВ "ПРИВАТБАНК", РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР, МФО 305299
  • Р/с UA743510050000026005187062200, Банк АКЦ.-КОМ.ІННОВ.БАНК "УКРСИББАНК", ХАРКІВ, МФО 351005  
  • УМОВИ ОПЛАТИ

    Згідно з договором п. 4 Розрахунки сторін

    Згідно з договором п. 4.2 Турагент здійснює повну оплату замовленого Турпродукту згідно з виставленим Туроператором рахунком протягом двох банківських днів, з дати виставлення рахунку.

    У випадку:

    — несплати Турагентом повної вартості замовленого Турпродукту згідно з виставленим Туроператором рахунком протягом двох банківських днів, з дати виставлення рахунку;

    та

    — при збільшенні офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати, по відношенню до офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату виставлення рахунку;

    оплата та/або неоплачена частина Турпродукту підлягає перерахунку на частку ділення (офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати), на (/) (офіційний курс долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату виставлення рахунку).

    Туроператор має право змінювати в односторонньому порядку та встановлювати додатково на певний період правила оплати виставлених ним рахунків, інформуючи Турагента про таку зміну шляхом розміщення повідомлення на офіційному сайті Туроператора www.anextour.com.ua.

    Приклади розрахунків:

    Р — рахунок

    Х — сума до сплати

    З — залишок суми по рахунку

    О — оплата

    К — курс на дату підтвердження рахунку

    К1 — курс на дату оплати

    — округлення до 4-х знаків після коми

    2 — оплата сплачена протягом 2-х банківських днів

    3 — оплата сплачена після 2-го банківського дня

    4  — залишок суми по рахунку після оплати протягом 2-х банківських днів

    5 — залишок суми по рахунку після оплати після  2-х банківських днів

    1 Повна оплата рахунку впродовж 2-х банківських днів

    Сума до слати дорівнює рахунку по даті підтвердження

    Х = Р

    2 Сплата по рахунку після 2-го банківського дня при умові збільшення курсу НБУ

    Сума до сплати дорівнює множенню рахунку по даті підтвердження на частку ділення курс НБУ на дату оплати на курс НБУ на дату підтвердження рахунку

    Х = Р х (К1/К)1

    3 Часткова оплата рахунку протягом 2-х банківських днів та оплата частинами після 2-го банківського дня

    Перша оплата, яка буде сплачена протягом 2-х банківських днів, перерахунку не підлягає

    З4 = Р – О2

    Друга оплата, яка буде сплачена після 2-го банківського дня, підлягає перерахунку при умові збільшення курсу НБУ

    Х = З4 х (К1/К)1

    О3 ≠ Х

    З5 = Х – (О3/(К1/К)1)

    Остаточна оплата

    Х =  З5 х (К1/К)1

     

    2. Два банківські дні рахуються з дати виставлення рахунку, у разі виставлення рахунку після 17:00 банківські дні починають рахуватися з наступного робочого дня.

    3. Останній розрахунок по заявці повинен бути внесений не пізніше ніж за14 днів до дати початку туру. При невиконанні цієї умови Компанія «Анекс тур» залишає за собою право знизити агентську винагороду до мінімальної.

    4. Не допускається одночасна оплата рахунку від юридичної особи (або ФОП) та фізичної особи.

    5. Згідно з п. 4.3 договору несвоєчасна, неповна оплата Турагентом вартості Турпродукту наділяє Туроператора правом змінити вартість Турпродукту відповідно до п. 4.9. Договору або відмовити в наданні Турпродукту, навіть, якщо Турагент уже отримав Підтвердження Замовлення, або анулювати прийняте замовлення без повідомлення Турагента та відмовити в наданні послуг навіть коли подорож було розпочато, навіть, у разі отримання Турагентом ваучера, із застосуванням п. 5.2.4 Договору.

     

    УМОВИ ОПЛАТИ ТУРІВ НА РЕГУЛЯРНИХ РЕЙСАХ

    1. Після бронювання туру на e-mail адресу агентства приходить повідомлення про бронювання, у якому вказана вся інформація про заброньований тур:

    • номер броні;
    • терміни поїздки;
    • послуги (готель, авіаквитки, страховка, трансфер тощо);
    • вартість туру;
    • терміни попередньої і повної оплати;
    • мінімальна сума передоплати;

    2. Заявка стає доступною для оплати тільки після підтвердження всіх послуг у турпакеті. У цьому випадку агентству відправляється Підтвердження, після отримання якого можна оплачувати турпакет.

    Важливо! Туроператор залишає за собою право анулювати заявку, якщо термін підтвердження проживання в готелі перевищує тайм-ліміт з оформлення авіаквитка на регулярний рейс.

    3. Заявка повинна бути оплачена в 100% розмірі протягом 1 (одного) банківського дня з моменту підтвердження за курсом підтвердження заявки. Після надходження передоплати виписка авіаквитків на регулярних рейсах здійснюється автоматично. При 100% оплаті турпакета всі документи агент може роздрукувати зі свого особистого кабінету.

    Детальна інформація за посиланням.

     

    Шановні партнери!

    Звертаємо Вашу увагу, що заявки, які були заброньовані до 18.12.2020 року (включно) та частково/повністю неоплачені, згідно з виставленим Туроператором рахунком протягом двох банківських днів, з дати виставлення рахунку, з 19.12.2020 року їх вартість частково/повністю неоплаченої частини буде зафіксована в гривневому еквіваленті на день підтвердження заявки.

    У подальшому в разі збільшенні офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати, по відношенню до офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату підтвердження заявки, неоплачена частина Турпродукту буде перераховуватися на частку ділення (офіційного курсу долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату оплати), на (/) (офіційний курс долара США/Евро щодо гривні, встановленого Національним Банком України на дату підтвердження заявки).

    Заздалегідь вдячні за розуміння.

     

    ОНОВЛЕНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПОСЛУГИ «ДОСТУПНІ КОШТИ ДЛЯ НОВИХ БРОНЮВАНЬ»

    Шановні партнери!

    ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» виражає Вам свою повагу та повідомляє:

    Грошові кошти по оплачених заявках, які були  переведені в статус «доступні кошти для нових бронювань», Турагенти можуть перенести у валютному еквіваленті для оплати будь-якої заявки в строк до «01» січня 2021 року.

    Для проведення взаємозаліку необхідно написати лист і відправити скан-копію листа на адресу: [email protected]

    У разі не отримання Туроператором скан-копії листа щодо проведення взаємозаліку до 01.01.2021 року (включно) грошові кошти, які мали статус «доступні кошти для нових бронювань», будуть доступні для проведення взаємозаліку в гривневому еквіваленті.

    Заздалегідь вдячні за розуміння.

  • НОВІ УМОВИ ОПЛАТИ ТА БРОНЮВАННЯ З 03.05.2023 (оновлення від 12.06.2023)

    #HEREWEGOUKRAINE

    Розпочинаємо літній сезон разом із ANEX Tour з максимально вигідними умовами оплати та бронювання! 

    З 03.05.2023 набувають чинності нові умови оплати та бронювання. 

    I. Доступні методи оплати на вибір:  

    1. Оплата турів у гривні на р/р:

    • Для створення нової резервації та подальшої оплати заявки на р/р гривнею вам необхідно користуватися основним логіном та паролем; 
    • Після підтвердження заявки, оплатити тур згідно з виставленим Рахунком – Фактурою.

    2. Оплата «доступними коштами для нових бронювань»

    *У разі якщо суми «доступних коштів» не вистачає для повної оплати нової заявки, доплата залишку має бути внесена у гривні на р/р:

    УВАГА! Бронювання та доплата турів через доступи Anexservices з 13.06.2023 — НЕМОЖЛИВА!

    II. Терміни оплати:

    • Якщо до вильоту / заїзду по заявці більше ніж 15 календарних днів: заявка повинна бути оплачена в розмірі 100% вартості туру протягом 72 годин  (3 календарних дні) після отримання підтвердження, незалежно від методу оплати, який було обрано; 
    • Якщо до вильоту / заїзду по заявці 15 календарних днів або менше: заявка має бути оплачена в розмірі 100% вартості туру в той самий день, після отримання підтвердження, незалежно від методу оплати, який було обрано. 

    У разі несплати туру у вищезазначений тайм-ліміт заявка може буде анульована автоматично, згідно з умовами договору.

    *У разі виникнення фактично понесених витрат інформація буде відображена в особистому кабінеті та надіслана електронним листом. 

    III. Умови ануляції
     

  • ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ (ВЗАЄМОЗАЛІКУ) КОШТІВ АГЕНТСТВУ/ ТУРИСТОВІ 

    Для повернення грошових коштів необхідно написати лист за зразком (нижче) залежно від платника:

    • юр. особи — «Повернення грошових коштів агентству»,
    • фіз. особи — «Повернення грошових коштів туристу» + копія його паспорта та ідентифікаційного коду + скан. копія лицьового боку картки одержувача.

    Для повернення грошових коштів щодо компенсації необхідно написати лист за зразком (нижче) залежно від платника:

    • юр. особи — «Повернення грошових коштів агентству» + копія офіційного підтвердження повернення від юридичного відділу.
    • фіз. особи — «Повернення грошових коштів туристу» + копія його паспорта та ідентифікаційного коду + скан. копія лицьового боку картки одержувача + копія офіційного підтвердження повернення від юридичного відділу.

    1. Відправити скан-копію листа для перевірки й підтвердження на відділ бухгалтерії через форму зворотного зв`язку.

    2. Після отримання підтвердження про те, що лист складено правильно, оригінал необхідно відправляти на поштову адресу: 02121, м Київ, Харківське шосе, 201-203, 12-й поверх 2А, ГНП №53, оф.1      

    Просимо звернути особливу увагу на те, що повернення на зарплатні, соціальні та інші дебетові картки не здійснюється.

    Повернення грошових коштів здійснюються щоп`ятниці, якщо наявний оригінал листа та всі заявки турагенства оплачені. 

    Для проведення взаємозаліку (уточнення призначення платежу) необхідно написати лист за зразком нижче та відправити скан-копію листа на відділ бухгалтерії через форму зворотного зв`язку.

     

    ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

    Звертаємо вашу увагу на те, що з  20.02.2021 перенесення коштів між заявками можливе тільки в межах країн зазначених в  

    списку №1: Єгипет, Мальдіви, Домініканська Республіка, Туніс, Об`єднані Арабські Емірати

    або зазначених у списку №2: Туреччина, Іспанія, Андорра, Таїланд, Греція. 

    Перенесення коштів між заявками з різних списків не можливе!

    Взаємозаліки здійснюються тільки між заявками з однаковим видом платника!!! (Юр. Особа — Юр. Особа, Фіз. Особа — Фіз. Особа)

    Завантажити:

     1. Лист на взаємозалік

     2. Лист на уточнення призначення платежу

     3. Заява на повернення грошових коштів агентству

     4. Заява на повернення грошових коштів туристу

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Повідомляємо, що в особистих кабінетах у закладці «Вартість і строки оплати»  відображаються актуальні дані про вартість заявок, підтверджених після 19.12.2020.

Якщо ви отримали рахунок на електронну пошту й дані відрізняються від даних в особистому кабінеті, вам потрібно написати лист на відділ бухгалтерії через форму зворотного зв`язку з вкладенням скріншоту.

Також у вкладці «Оплата заявки» ви можете отримати онлайн-рахунок для сплати.

Якщо під час отримання рахунку виникла помилка, вам потрібно написати лист на [email protected], у темі листа написати «Рахунок — договір», у тексті просимо написати:

  1. Офіційну назву вашого агентства
  2. Ім’я Турагента в особистому кабінеті латиницею
  3. Код ЄДРПОУ або ІНН
  4. Номер та дату договору