РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташовується в м. Дубай, в районі Бізнес Бей.

Відстань від аеропорту м. Дубай становить 20 км, від аеропорту Аль-Мактум — 54 км.

Поруч розташовані готелі: «The Oberoi», «Steigenberger Hotel Business Bay».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Готель відкрився в 2018 році.

Готель складається з головного 19-поверхової будівлі, є 12 ліфтів.

У готелі є 4 номери для людей з інвалідністю.


До оплати приймаються картки Visa, MasterCard, American Express.


Пляж

У готелю немає свого пляжу. Надається безкоштовний трансфер на громадський пляж Kite Beach 2 рази на день, відправлення від готелю о 10:00, 13:00, назад о 13:30, 17:30.


Інфраструктура

  • ресторан «Larder» (інтернаціональна кухня, 06:00-23:00)
  • ресторан №Firelake Grill House & Coctail Bar№ (інтернаціональна кухня, 12:00-23:00)
  • ресторан №Republic№ (ліванська кухня, 24 години)
  • ресторан №Madison American Restaurant and Bar»
  • бар у лобі «Abraj» (07:00-23:00)
  • бар «Makar Scottish» (12:00-01:00)
  • бар біля басейну (07:00-21:00)
  • нічний клуб «Gotha» (середа, четвер, п`ятниця, 23:00-03:00)
  • відкритий басейн, температура води контролюється

Важливо

  • у готелі стягується депозит
  • розміщення з тваринами не дозволяється
  • у готелі є російськомовний персонал

НОМЕРИ

У номерах представлено:

  • ванна кімната
  • фен
  • халати і тапочки (за запитом, безкоштовно)
  • кондиціонер
  • ТБ
  • телефон
  • мінібар (платно)
  • набір для приготування чаю та кави
  • праска і прасувальна дошка (за запитом, безкоштовно)
  • Wi-Fi (безкоштовно)
  • сейф (безкоштовно)

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: за запитом.

Додатковий сервіс номерів: платно.

Важливо

  • при бронюванні туру 2+1 і 2+2 прохання ознайомитися з правилами бронювання додаткових ліжок в ОАЕ

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

BB — сніданок

HB — сніданок і вечеря або обід (залежно від концепції готелю)

FB — сніданок, обід і вечеря

HB + — сніданок і вечеря, 1 келих домашнього алкогольного напою або 2 келихи безалкогольного напою

Харчування за концепціями відбувається в ресторані the Larder.

Напої не включені (крім HB+).

ПОСЛУГИ

Спорт і розваги

  • тренажерний зал
  • нічний клуб

Краса і здоров`я

  • СПА-центр (платно)
  • масаж (платно)
  • салон краси (платно)

Інші послуги

  • трансфер в Дубай Молл 2 рази на день (безкоштовно)
  • парковка (безкоштовно)

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • дитячий басейн
  • дитячий клуб 3-12 років
  • дитячі стільці в ресторані
  • дитяче ліжечко (безкоштовно, за наявності вільного)

КОНТАКТИ

Телефон: +971 4 249 7800

Вебсайт: www.radissonblu.com

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

У зв`язку з наказом уряду готелі не надають шатли на пляж і в моли.

Протокол безпеки готелю

соціальне дистанціювання

підвищено частоту прибирання та дезінфекції всіх зон готелю з акцентом на поверхні, що часто контактують

поліпшення циркуляції повітря для підвищення його якості

захисні бар`єри: на стійці реєстрації встановлено прозорі бар`єри між гостями і спів робітниками готелю

станції з санітайзерами і рукавички встановлені на головному вході в готель і в громадських зонах

карти-ключі дезінфікуються перед кожним гостем

використовуються дорхенгери (таблички, які вішають на ручку дверей) з інформацією про прибирання та дезінфекцію

гостям надається кишеньковий санітайзер

пульт від ТБ дезінфікується і обертається в захисний чохол

білизну перуть за високої температури води

санітайзери та дезінфікуючі серветки пропонуються гостям біля басейну і в інших зонах велнес

експрес-виселення дає змогу мінімізувати контакти

використовуються безконтактні методи оплати

пропонується індивідуально упакована їжа з собою на винос

столи в ресторанах і барах розставлені з урахуванням соціального дистанціювання

їжа та напої подаються строго відповідно

мінібар у номері недоступний

команда готелю проходить тренінг із підтримання гігієни та безпеки в готелі

проводяться перевірки температури тіла спів робітників і постачальників, якщо це потрібно / дозволено законом

персоналу готелю надаються засоби індивідуального захисту (ЗІЗ)

Заходи безпеки під час проведення заходів

забезпечується безпечне поводження з особистими речами

встановлено станції з санітайзером і рукавичками

підвищено частоту прибирання та дезінфекції з акцентом на поверхні, що часто контактують

поліпшено циркуляцію повітря

використовуються дорхенгери

у конференцзалі розміщено дезінфекційний набір

простір конференцзали організовано з урахуванням соціального дистанціювання

івент-менеджер доступний для допомоги під час заходу через мобільний пристрій

кейтеринг здійснюється за суворого дотримання заходів безпеки

підвищено частоту миття та дезінфекції кавомашин

(Новину додано 02.07.2020)

Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %