• Молодіжний

РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований на другій береговій лінії в районі Наама Бей, за 12 км від аеропорту міста Шарм-ель-Шейх і за кілька хвилин їзди від жвавого центру.

Поруч стоїть готель: «Gafy Resort Sharm El Sheikh».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Загальна площа території готелю становить 8000 м².

Готель складається з 2-поверхових 4 будівель.

Готель був відкритий в 2008 році, остання реновація проводилася в 2014 році (реновація басейнів, косметичний ремонт номерів категорії Classic Room, Superior Room).


До оплати приймаються банківські картки: Visa, MasterCard.


Пляж

Піщаний пляж Viva розташований у районі Наама Бей за кілька хвилин їзди від готелю, до пляжу курсує безкоштовний автобус.

Парасольки, шезлонги — безкоштовно. Пляжні рушники надаються в готелі-безкоштовно.

Бар на пляжі за додаткову плату.

Відвідування пляжу в останній день (день вильоту) — платно (виняток — для тих, хто заселився в перший день після заходу сонця).


Інфраструктура

  • 2 басейни без підігріву в зимовий період (300 і 200 м²)
  • басейн із підігрівом у зимовий період (400 м²)
  • 2 дитячі басейни без підігріву в зимовий період
  • головний ресторан «Sultan» розрахований на 200 гостей (07:00-10:00, 13:00-14:30, 19:00-21:00)
  • бар «Sultan» біля басейну (10:00-22:00)
  • бар «Cascade» біля басейну (10:00-18:00, за додаткову плату)
  • «Sinbad Lounge» (24 години, за додаткову плату)
  • бар «Martini» (12:00-00:00, за додаткову плату)
  • східне кафе «Ali Baba» (12:00-00:00, за додаткову плату)

Важливо

  • у готелі заборонено розміщення з тваринами
  • заселення в готель: 14:00, виселення з готелю: 12:00
  • адміністрація готелю не несе відповідальність за цінні речі гостей, залишені поза сейфом, а також за особисті речі гостей, залишені в громадських місцях на території готелю без нагляду

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 143 номери. У готелі немає номерів для гостей з інвалідністю.

У номерах представлено:

  • ванна кімната з душовою кабіною (ванна в номерах категорії Junior Suite)
  • спліт кондиціонер
  • фен
  • супутникове телебачення
  • мінібар (згідно з концепцією готелю)
  • сейф (безкоштовно)
  • балкон, вікно або тераса

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: щодня.

Покриття підлоги: плитка.


JUNIOR SUITE

SUPERIOR POOL VIEW ROOM

COMFORT ROOM

Номер: 26 м², одна кімната з двоспальним або двома односпальними ліжками, ванна кімната з душовою кабіною, номери без балкона і тераси (вікно), надається одне додаткове нестандартне ліжко (ширина 90 см, довжина 190 см).

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

AI — все включено

У номері: мінеральна вода по приїзду (безкоштовно).

Харчування

  • головний ресторан «Sultan»: сніданок, обід і вечеря (07:00-10:00, 13:00-14:30, 19:00-21:00)
  • легкі закуски в барі «Sultan» з 10:30-12:00
  • чаювання з легкими закусками в «Cascade» барі з 16:00-18:00

Напої

  • бар «Cascade» біля басейну з 10: 00-18: 00 (всі види напоїв, включаючи імпортні, а також кава, чай за додаткову плату)
  • бар «Sultan» біля басейну з 10:00-22:00 (гарячі напої: чай, кава Nescafe, безалкогольні напої: кола, фанта, спрайт, соки в кулері, питна вода в стаканах, місцеві алкогольні напої: джин, горілка, ром, текіла, віскі і пиво)
  • «Sinbad Lounge» відкритий 24 години (всі види напоїв, включно з імпортними, а також кава, чай за додаткову плату)
  • бар «Martini» з 12:00-00:00 (усі види напоїв, включно з імпортними, а також кава, чай за додаткову плату)
  • східне кафе з 12:00-00:00 (усі види напоїв, включно з імпортними, а також кава, чай за додаткову плату)

Місцеве вино подається тільки під час обіду і вечері в головному ресторані.

Усі напої подають у склянках .

Імпортні алкогольні напої, напої в пляшках, свіжовичавлені соки, морозиво, кава Еспресо, Капучино і Турецька кава за додаткову плату.


HB

  • головний ресторан «El Sultan»: сніданок і вечеря (07:00-09:00, 19:00-21:00)
  • сніданок: мінеральна вода і чай (подається в стаканах)
  • вечеря: мінеральна вода (подається в стаканах)

Решта напоїв за додаткову плату.

ПОСЛУГИ

Спорт і розваги

  • анімація
  • більярд (платно)

Краса і здоров`я

  • оздоровчий центр (платно)
  • салон краси (платно)

Інші послуги

  • wi-fi у лобі (безкоштовно)
  • парковка (безкоштовно)
  • обмін валюти
  • пральня (платно)
  • лікар (платно)

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • 2 дитячі басейни без підігріву в зимовий період
  • дитяча анімація
  • дитячі стільці в ресторані
  • дитяче ліжечко (за запитом, безкоштовно)

КОНТАКТИ

Телефон: +2 (069) 360 09 52 / +2 (069) 360 05 96

Вебсайт: www.orientalrivoli.com

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

Шановні гості,

Готель застосовує всі рекомендації та інструкції Міністерства охорони здоров`я та ВООЗ (Всесвітня організація охорони здоров`я) та її оновлення щодо профілактики коронавірусу COVID-19.

Запобіжні заходи прийому гостей:

  • усі співробітники рецепції носять маски
  • команда консьєржа пропонує дезінфікуючі засоби для гостей після прибуття та перед входом до готелю

Запобіжні заходи в номерах:

  • персонал з ведення прибирання повинен інформувати керівництво, про будь-яких можливо хворих гостей у їхніх кімнатах
  • план прибирання виконується для гостя шляхом фокусування на ділянках високого дотику, які використовуються кожним у кімнаті
  • для дезінфекції використовується хлор 1000 ppm
  • ми використовуємо конкретний одяг, губки та сумки
  • ми збільшуємо частоту прибирання та дезінфекції
  • ми постачаємо команді з ведення прибирання достатню кількість дезінфекційних засобів PPE та інших
  • для м`яких меблів (дивани, матраци тощо) використовується парове очищення
  • постільну білизну та одяг слід класти в спеціальні марковані мішки

Запобіжні заходи плавальних басейнів і пляжу:

  • ми зберігаємо відповідність дезінфекційного засобу у воді басейну або Spa для споживання в рекомендованих межах
  • достатня кількість гардеробних, душових, туалетів, шафок, доступні для зручності гостей
  • належні засоби для миття рук, включно з рідким милом, паперовими рушниками, сушаркою для рук і гелем для рук
  • регулярна дезінфекція високих сенсорних зон, як-от дверні ручки, термінали для карток і кнопки ліфта з антибактеріальними рідинами
  • ми пропонуємо дезінфікуючі диспенсери в громадських місцях для наших гостей

Запобіжні заходи в ресторанах:

  • увесь посуд, що використовується на стійках буфета, включно зі щипцями, ложками, змінюють і дезінфікують кожні 20 хвилин
  • столи і стільці перед цим дезінфікують призначеним дезінфікуючим засобом для обслуговування нових гостей
  • розташування столу скориговано до 1,5 метра відстань один від одного
  • обслуговуючий персонал забезпечує (і просить гостей) використовувати дезінфікуючий гель під час входу в ресторан
Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %