• Молодіжний

РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований у районі Наама Бей, за 10 км від аеропорту міста Шарм-ель-Шейх і за 7 км від старого ринку.

Поруч стоїть готель: «Le Mirage New Tiran Naama Bay».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Загальна площа території готелю становить 14500 м².

Готель складається з 2-поверхових будівель.

Готель був відкритий в 1996 році, остання реновація проводилася в 2018 році.


До оплати приймаються банківські карти: Visa, MasterCard, Maestro.


Пляж

Власний піщаний пляж розташований за 150 метрів від головної будівлі готелю.

Парасольки, шезлонги, пляжні рушники — безкоштовно.


Інфраструктура

  • один басейн для дорослих і дітей без підігріву в зимовий період (400 м²)
  • головний ресторан Rainbow розрахований на 250 гостей (07:00-10:00, 13:00-14:30, 19:00-21:30)
  • бар на пляжі (10:00-17:00)
  • бар «Pub» (10:00-23:00)
  • бар «Lounge» (10:00-23:00, за додаткову плату)

Важливо

  • у готелі заборонено розміщення з тваринами
  • заселення в готель: 14:00, виселення з номера: 12:00
  • адміністрація готелю не несе відповідальність за цінні речі гостей, залишені поза сейфом, а також за особисті речі гостей, залишені в громадських місцях на території готелю без нагляду

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 112 номерів. У готелі немає номерів для гостей з інвалідністю, номери категорії Сonnect-Standard Room, Pool View Room.

У номерах представлено:

  • ванна кімната з душовою кабіною (деякі номери з ванною)
  • банне приладдя (мило, шампунь і гель для душу надаються безкоштовно)
  • фен
  • спліт кондиціонер, супутникове телебачення (російські та українські канали)
  • мінібар (згідно з концепцією готелю)
  • сейф тільки на рецепції (безкоштовно)
  • чайник (платно)
  • балкон

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: 2 рази на тиждень.

Додатковий сервіс номерів (платно).

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

Зверніть увагу, що наразі вживаються додаткові заходи щодо забезпечення безпеки та санітарії. Послуги, харчування та напої в готелі можуть бути обмежені або недоступні через коронавірус (COVID-19) без попереднього повідомлення.


BB — тільки сніданок (напої за додаткову плату)


HB — сніданок і вечеря в головному ресторані (07:00-10:30, 19:00-21:30)

Мінеральна вода і сік під час сніданку, мінеральна вода під час вечері включені в концепцію.


AI — все включено

У номері: одна пляшка мінеральної води по приїзду.

Харчування

  • головний ресторан «Rainbow»: сніданок, обід і вечеря (07:00-10:00, 13:00-14:30, 19:00-21:30)

Напої

Напої подаються тільки в склянках або келихах з 10:00-23:00.

  • бар на пляжі з 10:00-17:00
  • бар «Pub» з 10:00-23:00
  • бар «Lounge» з 10:00-23:00 (за додаткову плату)

Місцеве вино подається тільки під час обіду і вечері в головному ресторані (один келих).

Мінеральна вода подається з деспенсерів.

Кава, чай, безалкогольні напої, місцеве пиво в стаканах, місцеві алкогольні напої.

Імпортні алкогольні напої, напої в пляшках (включно з мінеральною водою), Турецька кава і свіжовичавлені соки за додаткову плату.

ПОСЛУГИ

Спорт і розваги

  • пляжний волейбол (безкоштовно)
  • аеробіка, аква-аеробіка
  • дартс (безкоштовно)
  • більярд (платно)

Краса і здоров`я

  • масаж (платно)

Інші послуги

  • wi-fi у лобі (безкоштовно)
  • сейф на рецепції (безкоштовно)
  • у готелі надають інвалідне крісло для людей з інвалідністю (за запитом, безкоштовно)
  • пральня (платно)

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • один басейн для дорослих і дітей без підігріву в зимовий період (400 м²)
  • дитяча дискотека
  • дитяча анімація
  • дитячий ігровий майданчик
  • дитячі стільці в ресторані
  • дитяче меню в ресторані (картопля фрі, бургер, піца)

КОНТАКТИ

Телефон: +2 (0100) 174 05 01 / +2 (069) 360 18 29

Вебсайт: www.cataracthotels.com

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

Шановні гості,

Зверніть увагу, що наразі вживаються додаткові заходи щодо забезпечення безпеки та санітарії.

Послуги, харчування та напої в готелі можуть бути обмежені або недоступні через коронавірус (COVID-19) без попереднього повідомлення.

Загальні запобіжні заходи:

  • температуру гостей вимірюють після прибуття в готель, під час будь-якого подальшого входу в готель і в усіх ресторанах (усі свідчення знімають безконтактними інфрачервоними термометрами)
  • температуру персоналу вимірюють не рідше ніж один раз на день (усі показання знімають безконтактними інфрачервоними термометрами)
  • спеціалізовані медичні та санітарні бригади перебувають за викликом, якщо у когось виявлено симптоми COVID-19
  • докладні процедури для ізоляції або карантину гостей або спів робітників, де діагноз COVID-19 підозрюється або підтверджується
  • у номерах для гостей, ресторанних столиках і в усіх громадських місцях, включно з входами, вестибюлями, коридорами тощо, є санатори
  • усі точки дотику в громадських місцях, як-от ручки дверей, робочі поверхні, столи, поручні, тощо, часто чистять, використовуючи дезінфекційний засіб / дезінфекційний засіб (ця практика також діє в номерах для гостей під час прибирання та обслуговування)
  • маски та одноразові рукавички постійно носять усі спів робітники
  • спортивні та рекреаційні заходи працюватимуть зі скороченим сервісом, щоб забезпечити безпечну відстань між гостями
  • багаж гостей буде санований під час реєстрації заїзду та виїзду з готелю

Запобіжні заходи в номерах і прибирання номерів:

  • усі номери обмежені максимальною місткістю трьох дорослих або двох дорослих і двох дітей у відповідних номерах
  • номери для гостей будуть сановані після від`їзду, а потім залишаються вакантними протягом щонайменше 24 годин перед заселенням нових гостей
  • пляжні рушники надаватимуть у номерах для гостей, а не на загальних станціях рушників, і їх замінять свіжими рушниками за запитом

Запобіжні заходи в ресторанах і барах:

  • ресторани і місця в громадських зонах були переналаштовані, щоб забезпечити безпечну відстань щонайменше 2 метри між обідніми столами, і 1 метр між гостями, які ділять стіл (максимум 6 гостей з однієї сім`ї можуть бути посаджені за один стіл)
  • усі ресторани працюватимуть із буфетом
  • столи та стільці будуть очищені та сановані
  • за можливості будуть використовуватися одноразові столові прибори
  • куріння кальяну заборонено

Запобіжні заходи плавальних басейнів і пляжу:

  • лежаки в громадських зонах, біля басейну і на пляжі були розташовані щонайменше на відстані 2 метри один від одного, щоб забезпечити безпечну відстань між гостями
Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %