РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований у серці Аль-Айна, поруч із комерційним центром Аль-Айна, за кілька хвилин від знаменитих визначних пам`яток міста, за 25 хвилин їзди від міжнародного аеропорту Аль-Айн, за 120 км від Міжнародного аеропорту Дубаї та за 160 км від міжнародного аеропорту Абу-Дабі.

Поруч розташовані готелі: «Hilton», «City Season», «Danat», «Hili Rayhaan by Rotana».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Готель був відкритий в 1999 році, остання реновація проводилася в 2013 році.

Загальна площа території становить 40932 м²

Готель складається з головного чотириповерхового будинку і 10 двоповерхових вілл, є 13 ліфтів.

У готелі надають інвалідне крісло для гостей з інвалідністю (за запитом), є обладнані номери.


До оплати приймаються картки Visa, MasterCard, AmEx.


Пляж

У готелі немає пляжу і трансферу до пляжу.


Інфраструктура

  • ресторан «Zest» (6:30 -23:00)
  • а-ля карт ресторан «Trader Vics» (французька кухня 12:30-23:30, бар 12:30-01:00 по буднях і до 02:00 у вихідні)
  • а-ля карт ресторан «Minzaman» (ліванська кухня 11:00-02:00 у будні та з 11:00-03:00 у вихідні, закритий у суботу, тераса відкрита з 18:00-00:00)
  • «Atrium Cafe» (легкі страви, 07:00-23:00)
  • 2 бари біля басейнів (10:00-21:00 і 10:00-19:00)
  • «Moodz» лаунж-бар (19:00-03:30)
  • «Layalina» бар (18:00-04:00 щоп`ятниці)
  • «Mehfil» бар (18:00-04:00)
  • кальянна в ресторані «Minzaman»
  • басейн із контрольованою температурою води

Важливо

  • розміщення з тваринами не допускається

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 246 номерів.

У номерах представлено:

  • ванна кімната з ванною
  • халат і тапочки (безкоштовно)
  • фен
  • спліт кондиціонер
  • телевізор (російські канали)
  • телефон
  • мінібар (мінеральна вода — безкоштовно)
  • набір для приготування чаю та кави (безкоштовно)
  • праска і прасувальна дошка (безкоштовно)
  • Wi-Fi (безкоштовно)
  • сейф
  • покриття підлоги — килим і плитка

Прибирання номера: 3 рази на тиждень.

Зміна білизни та рушників: щодня.

Додатковий сервіс номерів: платно.

Додаткове ліжко надається платно і за запитом.

Важливо

  • при бронюванні туру 2+1 і 2+2 прохання ознайомитися з правилами бронювання додаткових ліжок в ОАЕ

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

BB — сніданок

HB — сніданок і обід або вечеря (залежно від концепції готелю), включено мінеральну воду і безалкогольні напої

ПОСЛУГИ

Спорт і розваги

  • фітнес-центр (безкоштовно)
  • тренажерний зал (безкоштовно)
  • жива музика (безкоштовно)
  • мініфутбол (безкоштовно)
  • аеробіка (безкоштовно)
  • аквааеробіка (безкоштовно)
  • анімація (безкоштовно)
  • нічний клуб (платно)
  • тенісний корт, обладнання та освітлення (платно)
  • настільний теніс (платно)
  • сквош (платно)

Краса і здоров`я

  • оздоровчий центр (масаж — платно, сауна і джакузі — безкоштовно)
  • салон краси (платно)

Інші послуги

  • сейф на рецепції (безкоштовно)
  • парковка (безкоштовно)
  • парковка для велосипедів (безкоштовно)
  • підземна парковка (безкоштовно)
  • Wi-Fi (безкоштовно)
  • медичний центр за 1 км від готелю (платно)
  • пральня (платно)
  • магазини
  • обмін валюти

Бізнес-послуги

  • 5 конференц- і танцювальних залів (48-1040 м², до 1000 осіб, платно)

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • дитячий басейн із контрольованою температурою води
  • дитяча анімація (російськомовні аніматори)
  • дитячий майданчик
  • дитячі стільці в ресторані
  • няня (платно)
  • дитяче ліжечко (за запитом)
  • дитячі коляски (безкоштовно)
  • дитяче меню в ресторані (платно)

КОНТАКТИ

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

Заходи щодо запобігання поширенню короновірусної інфекції

  • співробітники готелю спеціально навчені профілактиці COVID-19
  • персонал носить засоби індивідуального захисту (ЗІЗ): маски, рукавички, халати, окуляри тощо.
  • дотримання соціальної дистанції — суворо обов`язкове
  • послугу паркування (valet parking) призупинено
  • інформаційні електронні плакати доступні на всій території готелю
  • у лобі вимірюється температура кожного відвідувача готелю
  • шведський стіл не працює, доступний сервіс у номер і замовлення на винос (із собою)
  • перед відкриттям ресторанів персонал готелю пройде тестування на COVID-19
  • передбачені карантинні кімнати для людей із симптомами захворювання
  • гостей просять заповнити анкету здоров`я
  • усі доставлені товари дезінфікують перед тим як потрапити на склад готелю
  • санітайзери встановлені в різних частинах готелю
  • відвідувачам доступний тільки 1 вхід до готелю
  • дотримання поточних правил обов`язкове
  • пріоритет безконтактних платежів
  • ключ-карта знаходиться тільки у гостей

(Новину додано 22.06.2020)

Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %