РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований на другій береговій лінії, за 12 км від аеропорту міста Хургада і за 3 км від центру міста.

Поруч розташовані готелі: «Zahabia Hotel Hurghada».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Бюджетний готель для сімейного відпочинку з великим аквапарком, розташований на 2-й лінії.

Готель побудований у 1991 році, остання реновація проводилась у 2021 році.


Пляж

Власна піщаний пляж через дорогу від готелю (є підземний перехід).

Парасольки, шезлонги, пляжні рушники — безкоштовно.


Інфраструктура

  • відкритий басейн (без підігріву)
  • аквапарк (6 гірок для дорослих, з підігрівом у зимовий період)
  • головний ресторан
  • лобі-бар
  • бар біля басейну
  • бар в аквапарку
  • бар на пляжі

Важливо

  • у готелі заборонено розміщення з тваринами
  • гості готелю «Sunny Days Mirette Family Resort & Aqua Park» можуть користуватися всіма послугами, територією, барами, ресторанами готелів «Sunny Days El Palacio Hurghada» та «Sunny Days Palma De Mirette

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 192 номер.

У номерах представлено:

  • ванна або душ
  • банне приладдя
  • кондиціонер
  • набір для приготування чаю та кави
  • фен
  • телевізор
  • мінібар
  • сейф
  • Wi-Fi (платно)

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: 3 рази на тиждень.


ONE BEDROOM APARTMENTS

Номер: 75 м², одна спальня з двоспальним ліжком, окрема вітальня, кухня, ванна кімната.

TWO BEDROOM APARTMENTS

Номер: спальня з двоспальним ліжком, спальня з двома односпальними ліжками, вітальня, кухня, ванна кімната.

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

Концепція AI

  • сніданок шведський стіл у головному ресторані (години роботи: 07:00-10:00)
  • обідній шведський стіл у головному ресторані (години роботи: 12:30-15:00)
  • вечеря шведський стіл в головному ресторані (години роботи: 19:00-22:00)
  • закуски в барі в аквапарку (години роботи: 12:30-18:00)
  • напої в лобі-барі (години роботи: 10:00-00:00)
  • напої в барі на пляжі (години роботи: 10:00-18:00)
  • напої в барі в аквапарку (години роботи: 10:00-18:00)
  • напої в барі біля басейну (години роботи: 10:00-18:00)

Важливо

  • концепція AI діє з 10:00 до 00:00, включає безалкогольні та алкогольні напої місцевого виробництва
  • концепція AI починає діяти о 14:00 в день заїзду та закінчується о 12:00 в день виїзду з готелю

ПОСЛУГИ

Спорт і розваги

  • тренажерний зал
  • аеробіка, аквааеробіка
  • йога, зумба
  • пляжний волейбол
  • дартс, бочча
  • анімація
  • сквош (платно)
  • тенісний корт (платно)
  • диско (платно)
  • дайвінг-центр (платно)

Краса та здоров`я

  • spa-сервіси (платно)

Інші послуги

  • wi-fi у лобі (безкоштовно)
  • пральня (платно)
  • кімната для зберігання багажу
  • парковка
  • виклик лікаря (платно)
  • оренда авто (платно)
  • банкомат, обмін валют

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • відкритий басейн (без підігріву)
  • аквапарк (5 гірок для дітей, з підігрівом у зимовий період)
  • дитячий майданчик
  • мініклуб
  • няня (платно)

КОНТАКТИ

Телефон: +2 (065) 361 61 00 / 07+2 (065) 361 61 08

Вебсайт: www.sunnydaysegypt.com

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

Шановні гості,

У готелях «SunnyDays» нашим пріоритетом є ваше здоров`я та безпека. Розглядаючи ситуацію з COVID-19 (коронавірус), що швидко розвивається, ми ставимося до стандартів гігієни та чистоти дуже серйозно, а також вживаємо додаткових заходів, щоб забезпечити безпеку наших гостей і спів робітників. Ми дотримуємося керівних принципів місцевих органів Охорони здоров`я, CDC, ВООЗ і ми діємо відповідно до наших процедур і процедур для запобігання поширенню інфекції. Члени нашої команди навчені справлятися з ситуацією в нашому готелі, і ми впевнені в їхніх здібностях.

Загальні запобіжні заходи:

  • після останнього виїзду гостей загальна процедура дезінфекції проводилася нашою командою з особливою увагою
  • часто дезінфікують входи в будівлю, громадські зони, кімнати, транспортні засоби та особливу увагу приділяють областям підвищеного дотику з використанням гіпохлориту натрію від 1000 до 4000 ppm
  • Запобіжні заходи спів робітників готелю:
  • надання всієї необхідної інформації та практичних методів щодо COVID-19
  • усім спів робітникам вимірюють температуру тіла
  • усі співробітники мають мити руки часто з милом і водою
  • уникати торкання очей, носа і рота
  • усі співробітники, які повертаються з відпустки, мають залишатися в карантинних кімнатах не менше ніж 14 днів
  • використання дезінфекційних засобів для рук на основі алкоголю
  • підтримування відстані щонайменше 1 м від будь-кого, хто кашляє або чхає
  • Запобіжні заходи прийому гостей:
  • усі співробітники рецепції носять маски для обличчя під час виконання своїх обов`язків
  • команда консьєржа пропонує дезінфікуючі засоби для гостей після прибуття і перед входом у готель
  • усіх прибулих гостей, особливо з постраждалих країн, перевіряють на симптоми COVID-19 і вимірюють температуру під час реєстрації
  • черговий менеджер направляє всіх хворих або підозрілих осіб для проходження медичної перевірки в лікарню
  • головний вхід, вестибюль і стійку реєстрації готелю обприскують кваліфікованим дезінфекційним засобом щогодини
  • Запобіжні заходи для гостей:
  • регулярно мити руки з милом і водою (щоб правильно мити руки, потрібно близько 20 секунд)
  • використовуйте серветки для кашлю та чхання (утилізувати їх у кімнаті в сміттєвий бак)
  • якщо у вас немає серветки використовує ваш рукав
  • уникайте торкання очей, носа і рота немитими руками
  • якщо ви почуваєтеся погано, лихоманите або у вас почався кашель, залишайтеся у своїй кімнаті (ми дамо вам необхідні поради, їжу привезуть у ваш номер)
  • Запобіжні заходи в номерах і прибирання номерів:
  • для дезінфекції використовується хлор 1000 ppm
  • після виїзду гостей усі номери ретельно дезінфікують із використанням хлору і пари, також ми збільшуємо частоту прибирання та дезінфекції
  • для м`яких меблів (дивани, матраци тощо) можуть використовуватися інші засоби очищення: парове очищення (випарник)
  • постільну білизну та одяг мають бути поміщені в пральні сумки та позначені
  • Запобіжні заходи плавальних басейнів і пляжу:
  • шезлонги дезінфікуються щодня
  • збільшено відстань між пляжними шезлонгами (мінімум 5 метрів між шезлонгами)
  • є належні засоби для миття рук, включно з рідким милом, паперовими рушниками, сушаркою для рук і гелем для рук
  • ми пропонуємо нашим гостям дезінфікуючі диспенсери в громадських місцях

Запобіжні заходи в ресторанах:

  • для забезпечення безпеки харчової гігієни було вжито різних заходів
  • немає автоматів самообслуговування з мінімальними контактами
  • ми використовуємо систему обслуговування столу, а не шведський стіл
  • максимум 4 людини за одним столом, якщо вони з однієї сім`ї, в іншому разі столи тільки для 2-х осіб
  • весь посуд, що використовується на стійках буфету, включно зі щипцями, ложками, змінюють і дезінфікують кожні 20 хвилин
  • столи і стільці дезінфікуються призначеним дезінфекційним засобом перед обслуговуванням нових гостей
  • за одним столом допускається максимум чотири людини
  • відстань між столів 1,5 м один від одного
  • дезінфікуючі диспенсери при вході в ресторани
Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %