РОЗТАШУВАННЯ

Готель розташований за 22 км від центру м. Бодрум. Міжнародний аеропорт Мілас-Бодрум знаходиться в 45 км від готелю. Поруч стоять готелі: «Mandarin Oriental».

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГОТЕЛЬ

Готель був відкритий в 2004 році, остання реновація проводилася в 2011 році.

Загальна площа території становить 400 000 м².

Складається з основного 9-поверхового будинку з ліфтами, трьох 3-поверхових котеджів і дев`яти 3-поверхових вілл.

Готель розміщує гостей з інвалідністю, також є рампи на території та інвалідні візки (безкоштовно).


До оплати приймаються банківські картки Visa, MasterCard, Diners, Amex.


Пляж

Власний піщано-гальковий пляж розташований поруч із готелем.

Протяжність пляжу становить 100 м.

Шезлонги, парасольки, пляжні рушники — безкоштовно.

Захід у море — пісок, пірс.

Душ, рятувальник на пляжі, кабіна для переодягання, бар на пляжі (16+).


Інфраструктура

  • 2 відкриті басейни (600 і 620 м²)
  • аквапарк 5+5 гірок (177 м²)
  • релакс-басейн (312,5 м²)
  • критий басейн (з підігрівом залежно від погодних умов, 96 м²)
  • основний ресторан на 890 осіб
  • 4 а-ля карт ресторани (османський, італійський, рибний, турецький)
  • 7 барів
  • 2 кафе
  • амфітеатр

Важливо

  • не передбачено розміщення з домашніми тваринами
  • при заїзді стягується депозит, якщо неможливо отримати від гостя дані кредитної картки
  • є російськомовний персонал

НОМЕРИ

Номерний фонд готелю налічує 486 номерів.

У номерах представлено:

  • центральний кондиціонер
  • супутникове ТБ
  • мінібар (безалкогольні напої, вода, мінеральна вода, пиво — щодня)
  • телефон
  • душ
  • халати / тапочки
  • банне приладдя
  • набір чай-кава
  • фен
  • Wi-Fi (платно)
  • сейф (безкоштовно)
  • софа
  • розкладачка (за запитом)
  • праска і прасувальна дошка

Покриття підлоги: ламінат.

Прибирання номера: щодня.

Зміна білизни: 3 рази на тиждень.

Зміна рушників: 3 рази на тиждень.

КОНЦЕПЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

UAI — ультра все включено 24 години

У концепцію входить: сніданок, обід, вечеря, нічний суп — шведський стіл, снеки, морозиво і випічка (в певні години), дієтичне і вегетаріанське меню, безглютенове і безлактозне меню, всі місцеві і деякі імпортні алкогольні та безалкогольні напої (10:00-02:00).

Відвідування ресторану «The Beach Club Snack» і бару «The Beach Club» доступне тільки для дорослих (16+).

А-ля карт ресторани — платно, за попередньою резервацією.

ПОСЛУГИ

Розваги та спорт

  • софт-анімація російською мовою
  • жива музика (3 рази на тиждень)
  • фітнес-центр
  • аеробіка, аквааеробіка
  • дискотека (безкоштовно)
  • волейбол
  • баскетбол
  • аеробіка
  • тенісні корти (тверде покриття) освітлення, уроки — платно
  • дартс, настільний теніс
  • комп`ютерні ігри
  • ігровий салон (платно)
  • усі види водного спорту (платно)

Краса і здоров`я

  • турецька лазня (09:00-14:00, безкоштовно)
  • сауна, парна (15:00-19:30, безкоштовно)
  • СПА-центр (платно)
  • джакузі (безкоштовно)

Інші послуги

  • Wi-Fi (безкоштовно, у лобі)
  • пральня, хімчистка
  • медичні послуги
  • оренда автомобіля
  • послуги фотографа

Бізнес-послуги

  • 11 конференцзалів і бальна зала (загальна площа 1200 м²) та фойє з терасою (870 м²)

ДЛЯ МОЛОДЯТ

Пакет послуг для молодят:

  • сніданок у номер (1 раз за час перебування)
  • ВІП-набір, квіти
  • ранній заїзд, пізній виїзд (за можливості)
  • апгрейд номера (за можливості)
  • вечеря в a-ля карт ресторані (1 раз за час перебування)
  • спеціальна знижка на послуги SPA-центру
  • послуга підготовки номера до сну

ДЛЯ ДІТЕЙ

  • ліжечко, за запитом
  • дитяча анімація російською мовою
  • мінідиско
  • мініклуб (4-12 років)
  • дитячий майданчик, ігрова кімната
  • 2 відкритих дитячих басейни
  • дитячі стільці в головному ресторані
  • горщик, підставка для ніг (за запитом)
  • коляски (за запитом)
  • няня (платно, по резервації)

КОНТАКТИ

Телефон: +90 252 311 01 50 / +90 252 311 02 07

Вебсайт: www.bodrumturkbuku.hilton.com

НОВИНИ ГОТЕЛЮ

COVID-19

У зв`язку з пандемією в готелі вжито таких заходів щодо стандартів гігієни (програма Clean Stay): дезінфекція основних поверхонь і місць загального користування, дезінфікуючі серветки для гостей на вході й у місцях високої прохідності, більш ретельне прибирання й дезінфекція фітнес-центрів, ресторанів, барів, конференцзалів, технологія безконтактної реєстрації заїзду та виїзду із цифровим ключем, запровадження електростатичних обприскувачів із дезінфекційним спреєм і УФ-лампи, підвищення безпеки спів робітників.

Примітка: Адміністрація готелю залишає за собою право вносити будь-які зміни до концепції готелю, зокрема про набір платних / безкоштовних послуг, без попередження.
Ми просимо заздалегідь уточнювати інформацію, яка вас цікавить.
  • %